צילום מזון

האם אתם זוכרים את הקמפיין המוכר של רשת הקפה "ארומה" אשר עולה מדי קיץ? בקמפיין מוצגת תמונה אחת בודדת של אייס קפה צונן ונוטף מים – כולו מעביר תחושת רעננות שמייד מעוררת צימאון למוצר. חשבו גם על כל קמפיין של "קוקה קולה" המציג את השתייה המרעננת והקרירה, ועל התחושות שמתעוררות בכם כשאתם רואים את התמונה הזו.

צילום מזון הוא אתגר לא פשוט עבור הצלם. האתגר בצילום מזון הוא לשמור על הטריות והמראה מעורר התיאבון להיצרב בתמונה הסטטית. צילום מזון מדוייק הוא כזה שמציג את המנה המצולמת טרייה, עסיסית, טעימה, ובעיקר צילום מזון נכון מפעיל את האזורים הנכונים במוחו של המתבונן על מנת לגרות אותו לצרוך את המוצר.

בבואנו לצלם מזון עלינו לקחת בחשבון כיצד החומרים השונים מהם מורכבת המנה המצולמת יגיבו לתאורה, במיוחד במוצרים אשר מצופים בחומרים מבריקים בצילומים, יש חשיבות מכרעת לזוויות הפגיעה של האור. גם בחירת צבעי הרקע המתאימים היא אקוטית, שכן חלק מהותי בצילום מזון הוא הדגשה והעמקה של צבעים וטקסטורת, ולכן גם חשוב להקפיד על בחירה של צבעי הרקע שיתרמו להבלטת האזורים הרצויים בתמונה.

בוא להראות את העסק שלך כמו שהוא נועד להיראות!
אנא הזן שם מלא
אנא הזן כתובת מייל חוקית
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
Invalid Input

בין לקוחותינו









































  • 1
  • 2
  • 3
השימוש בתמונות האתר וכל חומר אחר אסור לחלוטין וכל הזכויות שמורות לחברת פרימרו - צילום לעסקים © 2014